A játék maga 1943-ban kezdődik el egy fallal körbevett, kis faluba történő leugrással, ami a Husky hadművelet része volt. Ennek a rengeteg emberáldozatot követelő hadműveletnek a célja Szicília elfoglalása volt.
Ezt az Avalanche hadművelet követi, ami már az Olaszország elleni támadást jelentette. Travers ennél a bevetésnél a görög Paestrum romjainál ér földet. A tengelyhatalmak ezen a helyen akartak ellencsapást mérni az előre nyomuló szövetséges erőkre, amit Salerno partjairól indítottak volna meg.
A 82. különítmény 1944 június 6-án a Neptune hadművelet keretében Franciaországban is bevetésre került, ahol Travers és a többi baka feladata az volt, hogy a Normandiában partraszálló gyalogság útját egyengessék. Megjegyezném, hogy a játékos ezen a pályán a levegőből láthatja a Utah partszakaszon partot érőket.
Travers ezek után Hollandiában is ugrik a konyhakert (Megjegyzés: ez a Market garden, így kicsit közismertebb, de rengeteg történelemkönyvben le van fordítva konyhakertnek, én a teljesség igényével inkább kiírtam magyarul) hadműveletben. Ez a bevetés Montgomery tábornok balul sikerült kísérlete a Németország felé Hollandián át történő előrenyomulásnak.
A pályán Nijmegen hatalmas, félig lerombolt városában játszódik, itt a játékos feladata a Waal folyó egyik hídjának elfoglalása.
A játék végső akkordja a Varsity hadművelet, ami során Travers 30000 katonával együtt Németország felett ugrik ki a világ eddigi legnagyobb ejtőernyős-bevetésének keretében. A játék elején egy rövid gyakorlópálya is végigjátszható, ami Tunéziában, a fáklya (MEGJEGYZÉS: eredeti néven Torch hadművelet) hadművelet alatt játszódik.
Az eredeti tervek szerint a játékos Eddie La Point felderítőt is alakította volna és minden misszióban kétszer, két karakterrel kellett volna ugrania és mindegyikkel különböző feladatokat végrehajtania. A felderítők az ejtőernyős főerők előtt kb. 1 órával értek földet a bevetési zónában. Az ő feladatuk volt kijelölni a ledobási zónákat, felállítani az Eureka adóberendezéseket, amik a C-47-esek pilótáit vezették volna célra és a lőállásokat keresni ezek közelében. A játék fejlesztése közben azonban rádöbbentek, hogy a rendszer így nem működőképes és az a döntés született, hogy a felderítők feladatait beleágyazzák a deszantosokéba.